شناسه خبر : 30553
یکشنبه 14 دي 1393 , 10:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اختصاص 3/3 میلیارد تومان برای رزمندگان معسردر سال 94

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:اعتبارات خوبی برای جانبازان و ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 پیش بینی شده است.

فاش نیوز - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:اعتبارات خوبی برای جانبازان و ایثارگران در لایحه بودجه سال 94 پیش بینی شده است.

به گزارش محمد معرفی خبرنگار پارلمانی فاش نیوز،"فتح اله حسینی" نماینده مردم قصر شیرین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:برای پرداخت حقوق رزمندگان معسر دولت یک حرکت انقلابی انجام داده است که جای نقدیر و تشکر دارد.

وی توضیح داد: خوشبختانه در این ارتباط 3/3 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق رزمندگان معسر در سال 94 درنظر گرفته شده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به احصاء بیش از 40 هزار رزمنده معسر در کشور خاطرنشان کرد:دولت در بودجه سال 94 با درنظرگرفتن این موضوع در واقع یک کار انقلابی انجام داده است.

حسینی اضافه کرد:انتظار ما از دولت این است که با مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،این رقم را به دوبرابر برساند تا به معیشت رزمندگان که با مشکلات حادی روبرو هستند کمک بیشتری شود.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی یادآور شد:من آینده این موضوع را بسیار روشن می بینم چرا که اکثر نمایندگان خود از خانواده ایثارگران و رزمندگان هستند و فکر می کنم امسال با کمک خدای متعال یک حرکت خوبی در این مورد انجام شود و نمایندگان مجلس افزایش اعتبارات را برای رزمندگان حاصل کنند.

حسینی در پاسخ به خبرنگار ما مبنی بر اینکه برخی از اعتبارات اختصاص یافته در این مورد تاکنون محقق نشده است خاطر نشان کرد: دولت با مشکلات ناشی از تحریم ها مواجه است اما با این وجود در این بخش خوب کار کرده است اما انتظار ما از این است که به موقع و همانند کارکنان دولت حقوق رزمندگان معسر پرداخت شود.

کد خبرنگار: 12
اینستاگرام
عدد 3/3 ميليارد غلط است دقت كنيد . اين مبلغ كه پول پفك هم نمي شود
من تعجب می کنم ازآقای فتح الله حسینی که گفتنداگراین مبلغ دوبرابربشودخیلی خوب است حالا یا مبلغ اشتباه نوشته شده یاواقعاایشان مارادست انداخته اند این مبلغ 3میلیاردو300میلیون تومان حقوق یک ماه 10هزارنفرهم نمیشه چه برسدحقوق 40هزارنفربرای یک سال پیشنهادمی کنم اگرمبلغ اشتباه درج شده که هیچ واگرهمین مقدارمیباشدزودترازسایت برداریدتا مضحکه دوست و دشمن نشویم بعدشم اوضاع خراب بودجه واقتصادکشور30درصدش ازتحریم 70درصدش ازدزدی برخی است که خودرا به ظاهر دوستدارنظام نشان میدهندوالحق که بدرستی نقش خودرا اجرا کردندوزمانی بفکرچاره خواهیم افتادکه دیگردیرشده و خواهیددیدچطورضربه ای به کشورخواهند زد. چطورواسه همایش های آبدوغ خیاری |ول هستش ولی به اسثارگران که نوبت میرسه همیشه این بهانه ها رو پیش می کشند
سالهاست ازاین پولهای میلیاردی میآید ولی معلوم نیست به کجاختم میشود...
یعنی واقعا رزمندگان تو سال 94 اینهمه پولدار میشن؟ یعنی هشتادو دو هزار وپانصد تومان تو یک سال میگیرن؟ وای وای ماهی شش هزاروهشتصدو هفتاد وپنج تومان!!!!!!من چقدر خوشبختم.....
بزک نمیر بهار میاد
در بودجه سال 93 که 17 میلیارد برای حقوق رزمندگان معسر تصویب کردن رو پرداخت نکردن هنوز....حالا برای سال 94 تو بودجه 3.3 میلیارد تصویب کردن؟؟؟؟خیلی زیاده؟؟؟؟یه کم کمترش کنید....!!!! یا بزارید رو همون بودجه 93 که تصویب شد و به کسی پرداخت نکردین یکسره خودتون نوش جان کنید و بکشید بالاااااااا....رزمنده کیلویی چنددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟
خدمت همه عزیزان رزمنده جانبازان و ....آقای حسینی نماینده قصرشیرین یکی از پر تلاش ترین وکلایی مجلس در خدمت ایثارگران لطفا از ایشان حمایت کنید
ایا به نطامیانی که 60 الی 70 ماه در منطقه بوده اندو بعلل غیبت ومجروحیت اخراج شده اند و از ارتش ویا سپاه حتی یکریال هم دریافت نکرده اتد شامل این طرح میشوند یا بازهم سنگ بزرگی جلوی پای انها قرار میدهند.
از جناب آقای حسینی بسیار متشکریم که به فکر رزمندگان هستند اما به ایشان عرض میکنیم که با یک کار انقللبی و بسیجی و با همکاری دیگر نمایندگان رزمنده و ایثارگر با ارائه یک طرح دو فوریتی رزمندگان و جانبازان زیر 25% از مزایای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برخوردار شوند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi